گزارش بازدیدها, گزارش بازدیدها 2, مناقصات, نو آوری و مقالات

ریپورتاژ شرکت صنایع کابل کمان

ریپورتاژ شرکت صنایع کابل کمان

روزمه شرکت صنایع کابل کمان:
شرکت صنایع کابل کمان در سال 1370 در زمینی به وسعت 40000 متر مربع در شهر صنعتی شماره یک واقع در استان زنجان شروع به فعالیت نمود. این واحد تولیدی پس از گذراندن مراحل نصب ماشین آلات و تامین زیر ساخت های مناسب و با بهره مندی از متخصصین و کارشناسان با تجربه در این رشته، در ابتدای سال 1373 موفق به اخذ پروانه بهره برداری با ظرفیت 15000 تن و دریافت گواهینامه استاندارد ملی (ISIRI) گردید.
از آنجایی که کیفیت و رضایتمندی مشتری سرلوحه کلیه فعالیت ها است، لذا این واحد تولیدی با تکیه بر اصل مشتری مداری و با تلاش متخصصین خود توانست در سال های نخست گواهینامه ISO 9001:2008 و CE را اخذ نموده و در راستای نیاز روز افزون بازارهای داخلی و کشورهای همسایه به صورت گسترده محصولات خود را با کیفیت مرغوب و سازگار با اهداف مشتری عرضه می نماید.
این شرکت هم اکنون مجهز به انواع ماشین آلات از شرکت های سازنده معتبر اروپایی، در زمینه تولید انواع سیم و کابل، کابل برق وکابل مخابراتی،کابلهای شبکه، کابل های کنترل و ابزار دقیق مطابق با انواع استانداردهای ملی (ISIRI 607,3569-1, 1926,.…) و بین المللی (IEC, BS, VDE,….) قادر به ارائه محصولات با کیفیت است.
آزمایشگاه شرکت صنایع کابل کمان در سال 1391 موفق به دریافت گواهینامه آزمایشگاه همکار از موسسه استاندارد استان زنجان شد و به عنوان همکار آن موسسه محترم اقدام به فعالیت نمود و هم اکنون دارای گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه از طرف مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (ISIRI-ISO/IEC 17025) می باشد. علاوه بر گواهینامه های فوق، تاییدیه از شرکت محترم توانیر، شرکت های توزیع نیروی برق استان های مختلف و شرکت های نفت را نیز دارا می باشد. آزمایشگاه شرکت با داشتن تجهیزات پیشرفته و متخصصین با تجربه و توانمند جهت انجام انواع تست سیم و کابل برای تمامی مصرف کنندگان واحدهای مختلف صنعت برق و مخابرات آمادگی کامل دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *